Yüksek Lisans Tezi Görüntüleme | |||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
Özet: | |||||||||||||||||||||
Marshall oranı yaklasımlarıyla degerlendirildi. Filler agrega azaltıldı ve sönmüs kireç, dogrudan dogruya granül agrega karısımına katıldı. Optimum asfalt içeriginde 48 adet kosullandırma gerçeklestirildi. anlasıldı. Marshall oranı, seçilen yogun gradasyonda, tekerlek izinde oturmanın bir kapsamlı olan tekrarlı sünme ya da tekerlek izi testlerinin (Wheel tracking) uygulanması modifiye karısımlar için, kontrol karısımlardan daha küçük Marshall oranları elde edildi. (S/F) hesaplandı. bir biçimde ortaya konulabildigi, tasarlanan çevresel kosullandırma sisteminin beklendigi karısımların, kosullandırılmamıs karısımlara göre daha düsük tekerlek izi olusum direnci oturma direncini artırdıgı görüldü. Marshall oranı ve tekrarlı sünme testlerinde dogrulayıcı ve %6 kireç oranlarında tespit edildi. Tekrarlı sünme testlerinin, üretilen silindirik oransal etkinligini yansıttıgı, suya kosullamaya dayanan hasar kosullamasının, su hasarıtekerlek kosullarında (40°C’de) örneksel özdeslik saglandıgı anlasılmaktadır. asfalt karısım. |