Doktora Tezi Görüntüleme | |||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
Özet: | |||||||||||||||||||||
Mimarlıkta sürekli mesleki gelişimle amaçlanan, mimarların bilgi ve becerilerinin toplumun ihtiyaçlarına uygun olmasını garantiye alan, bunların yitirilmemesini, zenginleştirilmesini veya artırılmasını sağlayan ve yaşam boyu süren bir öğrenme süreci oluşturmaktır. Araştırmada, sorunların tespit edilebilmesi için anket çalışması yapılmıştır. Elde edilen verilere bağlı olarak uygulanması gereken eğitim yaklaşımı ve eğitim yöntemi tespit edilmiştir. Tasarlanmış olan bu eğitim modelinin uygulanabilmesi için işlem basamakları tespit edilmiştir. Bu aşamada; veri toplama aracı olarak araştırmacı tarafından oluşturulmuş olan bilgi testleri, katılımcıların ve araştırmacının görüşlerini belirteceği tutum ölçekleri önerilmiştir.
Anahtar Kelimeler: Mimarlık eğitimi, Uzaktan eğitim, Yaşam boyu öğrenme, Probleme dayalı öğrenme
|