Ders Adı:Mobilya Endüstrisinde Müşteri İlişkileri Yönetimi
Ders Kodu:ORE 7250
Ders İçeriği (Türkçe):Müşteri ilişkileri kavramı ve özellikleri, müşteri tatmini ve iletişim, mobilya endüstrisinde; tüketici davranışları ve etkileyen faktörler, satınalma karar süreci, geleneksel ve modern pazarlama uygulamaları, müşteri ilişkilerinde kalite, müşteri tutma ve müşteri ilişkilerinin ölçülmesi, reklam ve pazarlama stratejileri, işletme kültürünün orman ürünleri ve mobilya sanayinde müşteriye yansıması, müşteri ilişkilerinde yeni gelişmeler, orman ürünleri sanayinde müşteri odaklı değişim yöntemlerinin uygulanmasına yönelik araştırmalar.
Ders İçeriği (İngilizce):Customer relations’ concept and properties, place of customer satisfaction and communication, customer behaviors and factors that affect them in furniture industry, purchasing decision process, traditional and modern marketing application, quality in customer relations, retaining customer and measuring customer relations, advertising and marketing strategies, reflection of management culture to customer in forest products industry and furniture industry, new developments in customer relations, researches about application of customer-focused alternation methods in forest product industry
Ders Saati:
Teorik Ders : 3 Uygulama : 0 Laboratuar : 0
Ders Kredisi : 3