Ders Adı:Orman Ürünleri Endüstrisinde Pazar Araştırmaları
Ders Kodu:OREL 7253
Ders İçeriği (Türkçe):Pazarlama araştırmalarının içeriği ve önemi, pazarlama kararları, belirlilik, risk, belirsizlik halinde karar alma, hipotez testleri (parametrik ve nonparametrik), pazarlama araştırmalarında veri ve bilgi toplama, araştırma planlaması ve deneysel serimler, araştırma uygulamaları ve testler, uygun anket formlarının hazırlanma yöntemleri, soru formatlarının belirlenmesi, anket verileri ile elde edilen pazarlama ve diğer işletme bilgilerinin değerlendirilmesi.
Ders İçeriği (İngilizce):Content and importance of marketing researches, marketing decisions, certainty, risk, decision making under uncertainty, hypothesis tests (parametric and nonparametric), data and information collection in marketing researches, research planning and experimental layouts, research applications and test, methods for preparing proper questionnaires, determining question formats, evaluation of marketing and the other enterprise information obtained with questionnaire data.
Ders Saati:
Teorik Ders : 3 Uygulama : 0 Laboratuar : 0
Ders Kredisi : 3