Yüksek Lisans Tezi Görüntüleme | |||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
Özet: | |||||||||||||||||||||
Tüm insanlar tüketici konumunda olduğundan çok çeşitli tüketici davranışı vardır. İnsanların bir mal veya hizmete olan ihtiyaç derecesi, satınalma öncesi yaptığı değerlendirmeler, edinme biçimi, elde ettiği mal ya da hizmeti kullanma şekli ve kullandıktan sonraki tutumu tüketici davranışı olarak tanımlanır. Bu çalışmanın amacı, Ordu ili Merkez ilçede mobilya tercihinde ve kullanımında tüketici davranışlarını belirlemektir. Metod olarak yüzyüze anket yöntemi seçilmiştir. Anket uygulanan tüketici sayısı 347’dir.
Anahtar Kelimeler: Orman Ürünleri Sanayii, Mobilya, Tüketici, Tüketici Tercihleri, Satın Alma, Satın Alma Kararları, Tüketici Davranışları,Pazar.
|